Dodano: 10 05 2012
Wyświetleń: 542
Usługi marketingu bezpośredniego
Marketing bezpośredni cechuje się tym, że każdy list, przesyłka bądź rozmowa telefoniczna mają ściśle sprecyzowanego odbiorcę. Taki rodzaj kontaktu wyróżnia Klienta spośród gawiedzi tworząc wizerunek przyjaznej firmy. Pozwala zatrzymać go na dłużej w zasięgu Twoich działań handlowych bez powtarzania ciągle kosztownej kampanii reklamowej typu ATL. ATL (Above The Line) to dość kosztowna reklama za pomocą telewizji, radia, prasy oraz bilboardów skierowana do niezbyt dobrze sprecyzowanego odbiorcy. BTL (Below The Line) zaś to ekonomiczny i skuteczny marketing bezpośredni opierający się głównie na indywidualnym kontakcie z konkretnym odbiorcą. O ile BTL może skutecznie działać bez ATL, o tyle ATL bez BTL jest kaleki i mało efektywny. W naszych działaniach stosujemy techniki z zakresu BTL, wierząc że jest to najlepsza forma reklamy dla naszych klientów. Nasze działania obejmują następujący zakres usług: direct mail, e mailing, lettershop, fullfilment, sampling, m-marketing, telemarketing, druk, dostarczanie baz danych, obsługa konkursów i prenumerat, produkcja materiałów reklamowych, obsługa programów lojalnościowych i inne.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »