Dodano: 04 05 2012
Wyświetleń: 646
Uznaną propozycją pracy w współczesnych dniach jest profesja w centrum serwisie użytkownika, gdzie decydujący kontakt z klientem odbywa się przez telefon. Call center to co rusz żywiołowo rozwijająca się gałąź przemysłu. Jednakże dużo ludzi opornie rozmawia z konsultantami centrum serwisu łącznościowej. Za priorytetowe funkcje call center uznaje się serwis rozmów wychodzących oraz przychodzących. Rozmowa przychodząca to często realizowanie zamówień, udostępnienie danych na przykład odnośnie miejsca zamieszkania, cennika. To również a może przede wszystkim telemarketing, przyjmowanie reklamacji i rezerwacje, np. wejściówek na seans filmowy lub do teatru. Natomiast połączenia wychodzące to testowanie potrzeb kontrahentów, handel przez aparat telefoniczny i zdobywanie świeżych kontrahentów.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »