Dodano: 21 05 2013
Wyświetleń: 603
Stowarzyszenia decydują się na newslettery elektroniczne, ponieważ to jeden z najszybszych i owocnych przekazów informacji. Jest on uzupełnieniem biuletynu pracowniczegolub biuletynu zewnętrznego. Newslettery elektroniczne przekazywane są na pocztę elektroniczną pracowników i ukazują się regularniej niż prasa firmowa. Newslettery mogą być także zamieszczane w formie platformy internetowej otwartej lub zamkniętej, do której klucz ma tylko wyselekcjonowana drużyna osób. Każda firma jest unikatowa i każda wymaga osobistego sposobu, dlatego newsletter firmowy należy przygotowywać pod kątem potrzeb danej spółki, czyli specjalizacji, jaką się ona zajmuje. Newsletter firmowy powinien być prosty w przekazie, aby zamieszczone w nim informacje mogły być szybko przyswojone przez odbiorców. Wiadomość powinna mieć nieobszerne konkretne treści, ponieważ należy mieć na uwadze, że są to aktualności. Firmy i korporacje wybierają taką formę komunikacji, jeśli zależy im na jak najlepszej i najbardziej owocnej formie przekazu. Newsletter roztrząsa aktualne wypadki w firmie oraz zagadnienia, które są czołowe i wymagają pilnej odpowiedzi ze strony pracowników, dlatego ważne jest, aby wdrożyć się w jego tworzenie. Wszystkie osoby biorące udział i odpowiedzialność za wydawanie prasy firmowej powinny mieć na uwadze parę niezbędnych komponentów, tj. : - sporządzenie planu prac i jego koordynację, - opiekę merytoryczną, - badanie i redagowanie tekstów, - sugerowanie treści artykułów, - planowanie graficzne, - dotarcie biuletynu. To tylko nikłe w otoczeniu mnogości zadań, które trzeba zrobić, aby ukształtować biuletyn. Odpowiednia organizacja i rozdzielenie zadań pomiędzy pracownikami pozytywnie oddziałuje na jakość magazynów wewnętrznych.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »