Dodano: 25 11 2011
Wyświetleń: 570
Zakupy to nasze codzienne życie, zarówno w zakresie żywności, jak również innych rzeczy potrzebnych w powszechnym życiu. Od jakiegoś czasu na ryku istnieją duże sieci handlowe zwane hipermarketami. Wielkie barwne miejsca z półkami wypełnionymi tysiącami towarów. Sieci handlowe zachęcają nas małymi cenami, a ponadto wyższą jakością produktów i dostępnością nietypowych towarów. Wielkie sklepy wprowadziły także możliwość użycia kart płatniczych. Ułatwia i przyśpiesza to zapłatę za zakupione towary. Z pewnością opłaca się lojalność wobec wybranego hipermarketu. Właściciele takich sklepów w znaczącej liczbie przypadków wprowadzają swoje karty, gdzie w czasie zakupów kolekcjonuje się punkty, które potem wymieniamy na nagrody rzeczowe. Są to programy lojalnościowe. Uwzględniając punkt widzenia sklepu, taka inwestycja w nabywców bardzo się opłaca pomimo cen, jakie powinno się włożyć w produkcję takich kart, uruchomienie serwisu www i reklamy w telewizji. Programy lojalnościowe mogą niektórych klientów odstraszać samą nazwą. Słowo lojalność kojarzone jest w ogromnej liczbie przypadków z bezwzględnym posłuszeństwem wobec danej marki albo przedsiębiorstwa. Z tego powodu właściciele hipermarketów nadają bardziej miłe i przyjemne nazwy powodując, że programy lojalnościowe zwiększają swoją popularność nie tylko w gronie hipermarketów, ale również innych instytucji.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »