Dodano: 29 08 2013
Wyświetleń: 544
Promocja to w 2013 roku bardzo kosztotwórcze działy w korporacji. Ich znaczenie pnie się w górę codziennie, z sekundy na sekundę. W okresie bez barier wejścia na rynek, gdzie rywalizacja jest w istocie silna, winno się włożyć wiele pieniędzy, żeby przyciągnąć do spółki potencjalnych klientów. Namówić do skorzystania z usług czy kupna produktu, aby to zrealizować, teoretycznie, trzeba by zatrudnić ładną hostessę. W rzeczywistości dużo trudniejsze, niż się pierwotnie zakładasz. Ludzie już nie przykładają wagi na nieśmiałe, trzymające się na uboczu hostessy. Ten model biznesowy jest na dzień dzisiejszy skazany na niepowodzenie. Dzisiaj w każdej agencja hostess skupia bardzo duża atencję nie tylko do wyglądu, ale przede wszystkim do osobowości, charakteru. Liczy się to, w jakim stopniu dana modelka jest naturalna, czy potrafi przekonać do swoich przekonań innych – w sposób kulturalny, rzecz jasna. Bez znaczenia, czy są to hostessy tłumaczki czy modelki. Powinny prezentować sobą to „coś”. Być efektywnym sprzedawcą. Jestem przekonana, że język klienta jest jednym z najbardziej wymagających języków na świecie. Ciągle się zmienia, klienci robią się coraz bardziej wymagający, większą grupę chwytów automatycznie ignorują. Wobec tego profesjonalna agencja promocyjno-reklamowa, jak i agencja hostess tak niemałą wagę przykłada do ciągłego kształcenia swoich pracowników, podnoszenia ich kwalifikacji i umiejętności sprzedażowych.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »